زهراسادات: دختر بابا

دلتنگیهای یک پدر در فراق دختر20 ماهه اش

زهراسادات: دختر بابا

دلتنگیهای یک پدر در فراق دختر20 ماهه اش

زهراسادات: دختر بابا

پدری که ناباورانه دختر عزیزش جلو چشمانش پرپر شد

بایگانی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

گل سر

۲۳
تیر

زهرای باباسلام

امروز جایی بودم و سخن از تو شدو چند بار طرفم هی گفت خدا بیامرزدش خدا رحمتش کنه و چقدر جوابش را در گلو فرو بردم. چرا مردم نمی فهمند بچه ها به طلب آمرزش نیازمندان آمرزش نیازی ندارند.  بچه ها فرشته هایی هستند که دردریای رحمت الهی غوطه ورند و به قول عمو امیر خود رحمتند.

 

امشب "ماما"  دلم را سوزاند.بدجور. قبلش اجرای کمانچه کلهر را می دیدم و یک دفعه اشکم سرازیر شد. می شنیدم که "ماما" هم گریه می کند. فهمیدم باز هم در کانال " سفرکرده" فیلم یک بچه را نگاه می کند. بعدش که فیلمش را نشانم داد دلم ریش ریش شد برای بچه و پدرومادرش. چند روزقبل گفت: دختر بچه ای نوروبلاستوما گرفته دارند برای درمانش کمک جمع می کنند. امروز دخترک پرواز کرده بود. تحمل دوره دوم شیمی درمانی را نکرده بود. پدر دلریشش برای خاطردلش کلیپی ساخته بود و معذرت خواهی کرده بود که نتوانست برای دخترش کاری بکند. طفل معصوم پستانک به دهن داشت. با چه معصومیتی به موهای ریخته اش اشاره می کرد و معصومانه و ناز به پدرش می گفت دلش می خواهد به موهایش گل سر بزند و پدر میگفت که یک ماه دیگرموهایت بلندمی شودو گل سرمیزنی وگوشهایت هم برای گوشواره سوراخ می کنم و حالا یک ماه نشده فرشته اش در بهشت می چرخد با موهایی بلندو گل سری از جواهرهای بهشتی...

منی که دلم پاره پاره توشده از آن وقت برای آن دخترو پدرش زخم خورده و به قول زمینی ها امشب حالم خراب است. بدجور! چه میشد خدا شمافرشته ها رانمی برد. قشنگتر از بچه ها مگر چیزی روی زمین پیدا می شود؟!

داشتم  خدا را صدا میزدم و می پرسیدم چرا با ما این کار را کردی و از درونم پاسخ شنیدم برای همین خداخداکردنت!

  • بابای زهرا

  • بابای زهرا