زهراسادات: دختر بابا

دلتنگیهای یک پدر در فراق دختر20 ماهه اش

زهراسادات: دختر بابا

دلتنگیهای یک پدر در فراق دختر20 ماهه اش

زهراسادات: دختر بابا

پدری که ناباورانه دختر عزیزش جلو چشمانش پرپر شد

بایگانی

روز دختر

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ب.ظ
زهرای  بابا سلامامروز روز دختره. اگه بودی مثل پارسالی آهنگ " کی خونش دختر داره جاش تو بهشته " رو مامانی برات می زد و با  "نای نای"ت کلی صفا می کردی و قر چشم میاوردی.مامانی همش با خودش میگه پارسال زهرا روز دختر این طوری بود و اون طوری! نمی دونم یادم نمیاد . "مامانی" همش باهات بوده و خوب می دونه هر لحظه باهات چطور گذرونده.واقعا جات خالیه نه تنها امروز که همه روزها. بابا جان نمی دونم با جای خالیت چکار کنم. اصلا نمی تونم قبول کنم دیگه نیستی. می دونم خودم رو دستای خودم  بردمت بیمارستان. خودم  به صورت سردت تو سردخونه بوسه زدم. خودم بدن پاکتو تا شمال تو ماشین آوردم. خودم پزشکی قانونی و بهشت زهرا شناساییت کردم ولی بازم فکر می کنم رفتی یک جایی قراره برگردی درست مثل "داداشی" که منتظره برگردی.بابایی روزت مبارک
  • بابای زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی